طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی چگونه است؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن با هوش مصنوعی چگونه است؟

۳ بازديد

پیاده سازی نرم افزار با هوش تصنعی و مصنوعی به چه شکل میباشد؟ امروزه استعمال از هوش تصنعی در اکثر مناطق آیتم استعمال قرار میگیرد مانند علم ها رایانه، علم ها مهندسی، علم ها زیست‌شناسی و پزشکی، علم ها اجتماعی و … . طراحی اپلیکیشن در مشهد هوش تصنعی در حوزه تکنولوژی به خصوص وب سایت بسیار خوش درخشیده میباشد. یک کدام از این مورد ها، به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی برای پیاده سازی نرم افزار میباشد.

هوش تصنعی و مصنوعی کاربردهای دیگری مانند ترجمه همزمان، تبدیل گفتار به متن در موبایل، بضاعت تشخیص صورت اشخاص و … را نیز داراست. مثال دیگری از به کار گیری از هوش تصنعی، نرم افزار Hummingbird میباشد که کمپانی مایکروسافت برای یوزرها سیستم برهان اندروید ارائه داده میباشد. این نرم افزار برای کاربرانی که به خبر ها عشق دارا‌هستند و برای پیگیری آن از نرم‌افزار های گوناگونی به کار گیری می‌نمایند پیاده سازی گردیده است. این نرم افزار از هوش تصنعی در جهت سفارشی تلاوت اخبار و تکثیر استوری‌های آیتم عشق و علاقه‌ی استفاده کننده به کار گیری می‌نماید.

آیا در پی یک ملک مستمر و امن برای حصول و کارتان در دنیای دیجیتال می‌باشید؟ ما این قابلیت و امکان را برای شما مهیا می کنیم. کافیست گام اولیه را بردارید و به ما اتکا نمایید. طراحی وب مبتنی بر با استانداردهای روز جهان، شرط مایحتاج هر حصول و کاری میباشد. اولی گام در فضای دیجیتال، ارائه سرویس ها دیجیتال مارکتینگ میباشد. ما در تک تک این فرایند پا به پای شما، به رونق حصول و کارتان امداد خوا هیم کرد. برای تحقیق بیشتر به مقاله ها چه‌گونه یک نرم افزار ماهر پیاده سازی کنیم و اثر شگفت انگیز سوشال مدیا بر حصول و امور رجوع‌کنید.

پیاده سازی نرم افزار با هوش تصنعی به کاربردهای مختلفی از هوش تصنعی در پیاده سازی و پیشرفت نرم افزار‌ها اشاره می‌نماید. در ذیل توضیحاتی درباره کیفیت پیاده سازی نرم افزار با استعمال از هوش تصنعی و مصنوعی آمده میباشد:

1. دستیار مجازی: یک کدام از او‌لین کاربردهای هوش تصنعی در پیاده سازی نرم افزار، به کار گیری از دستیار مجازی میباشد. این دستیارها قادرند دستورها و دستور‌های شفاهی را اخذ نمایند و مبتنی بر آنها فعالیت نمایند

2. ترجمه هم‌زمان: هوش تصنعی قابلیت و امکان ترجمه هم‌زمان را نیز دارااست. این امکان به یوزرها اذن می دهد تا در حین مکالمات زنده یا این که استعمال از نرم افزار‌ها، متون را به لهجه‌های دیگر ترجمه نمایند.

3. تشخیص رخ: هوش تصنعی و مصنوعی می تواند صورت‌ها را تشخیص داده و محاسبه نماید. این قابلیت و امکان در نرم افزار‌هایی که نیاز به تشخیص صورت دارا هستند، مانند نرم افزار‌های تشخیص نام‌و‌نشان یا این که امنیتی، آیتم به کارگیری قرار می گیرد.

4. تبدیل گفتار به متن: هوش تصنعی و مصنوعی قابلیت و امکان تشخیص و تبدیل گفتار به متن را نیز دارااست. این امکان در نرم افزار‌هایی که نیاز به تبدیل گفتار به متن دارا هستند، مانند نرم افزار‌های نوشتن صوتی یا این که ترجمه صوتی، گزینه به کار گیری قرار می گیرد.

5. ایجاد کرد نرم افزار سوای نیاز به علم کدنویسی: با توسعه هوش تصنعی، ابزارهایی مانند Power Platform از مایکروسافت به وجود آمده‌اند که به یوزرها قابلیت و امکان تشکیل داد نرم افزار فارغ از نیاز به علم کدنویسی را می دهند. این ابزارها با استعمال از هوش تصنعی، امکاناتی مانند ساخت‌و‌ساز کد خودکار و پند در پیاده سازی و بسط نرم افزار را مهیا می‌نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.