برنامه ترکیبی یا اپلیکیشن هیبریدی چیست ؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

برنامه ترکیبی یا اپلیکیشن هیبریدی چیست ؟

۶۶ بازديد
اپ های ترکیبی که با اسم طراحی اپلیکیشن در مشهد ، نرم افزار هیبریدی یا این که هایبریدی هم شناخته میگردد در چند سیستم ادله فعالیت می نمایند و مانند نرم افزار های نتیو کردار می نمایند.

یک اپلیکیشن هیبریدی اصولاً ترکیبی از یک نرم‌افزار ساکن و یک نرم‌افزار اینترنت میباشد. اگرچه این نوع اپ را می قدرت روی دستگاه هایی که نرم‌افزار Native در آن انجام میگردند هم نصب کرد، البته از حیث فنی یک نرم‌افزار اینترنت میباشد. این نوع اپ ها با HTML ، CSS یا این که JavaScript ساخته میگردند.

توسعه و گسترش نرم افزار Hybrid اصولاً یک نرم‌افزار اینترنت میباشد که دارنده خصوصیت های مازاد ساکن هم میباشد.

اکثر موسسات نرم افزار های هیبریدی را تحت عنوان افزونه برای یک برگه اینترنت مو جود ساخت می نمایند. براین اساس، آنان امیدوارند که در اپلیکیشن استور حضور پیدا نمایند، فارغ از اینکه همت متعددی برای بسط نرم‌افزار دیگری جاری ساختن دهند.

نرم افزار های هیبرید نیز دوست داستنی میباشند به دلیل آن که آنان اذن بسط کراس پلت فرم دارا هستند: یعنی به عبارتی اجزای کد HTML را می اقتدار در سیستم ادله های گوناگون گوشی گزینه به کارگیری دوباره قرار بخشید. سود این فرمان کاهش مخارج توسعه و گسترش به صورت قابل توجهی میباشد. ابزارهایی نظیر PhoneGap و Sencha Touch به اشخاص اذن میدهند که با به کارگیری از اقتدار HTML در کلیه سیستم عوامل یک ورژن خروجی داشته باشند آن هم با یک کد تکراری.
مزایای نرم افزار های هیبریدی چه چیزی است ؟

نرم افزار هیبریدی مانند نرم افزار های اینترنت به مرورگر اینترنت نیاز ندارند.
نرم افزار های هیبریدی به API های داخلی دستگاه و hardware دستگاه دسترسی دارا‌هستند.
نرم افزار های هایبریدی میتوانند در سیستم استدلال های گوناگون فعالیت نمایند، برای مثال می‌توانند در هر دو سیستم برهان Android و iOS فعالیت نمایند چون آن‌ها دارنده یک مقر کد واحد میباشند. همینطور ، رابط کاربری اثبات (UI) آن را توانا می سازد تا در اکثر دستگاه ها فعالیت نماید.
گسترش و مراقبت (مشتمل بر به روزرسانی ها و ساخت‌و‌ساز تغییرات) در اپلیکیشن های ترکیبی سریعتر میباشد چون بسط دهندگان می بایست تنها یک مقر کد ساخت نمایند.
داشتن کد واحد در نرم افزار Hybrid منجر مقرون به صرفه بودن آنان می گردد چون برای توسعه و گسترش به فرصت کمتری نیاز دارااست و مثل نرم افزار های Native به بسط دهندگان متعددی نیاز ندارد.

معایب نرم افزار های هیبریدی چه چیزی است ؟

نرم‌افزار های Hybrid بسیار کندتر از نرم‌افزار های Native می باشند.
با بسط نرم‌افزار ترکیبی، برای استقرار پکیجینگ اپ به یک فرد ثالث متعلق می باشید.
سفارشی سازی بیشتری که اپ به آن نیاز داراست ، از توسعه و گسترش ترکیبی می کاهد، که هزینه بیشتری را صرف هزینه می نماید و می‌توانید با توسعه و گسترش اپ مستقر پس انداز نمایید.
با گسترش اپلیکیشن ترکیبی، شما می بایست با مشکلاتی روبرو گردید که هم از سیستم های ساکن و هم از سیستم های ترکیبی ناشی میشود و این موضوع رفع گونه های را دشوارتر می نماید.
کارایی نرم‌افزار های هیبریدی هم قادر است یک عیب محسوب گردد چون نرم‌افزار های هیبریدی در یک اینترنت لود میگردند.
تجربه مخاطب اکثر زمان ها با یک نرم افزار هیبریدی قربانی می‌شود چون شما نمی توانید نرم افزار را مبتنی بر سیستم دلیل سفارشی نمائید.
قابلیت و امکان فردی سازی یک عیب شایان توجه برای نرم افزار های هیبریدی میباشد. هرچه سفارشی سازی بیشتری ایفا دهید، بیشتر به سمت اپلیکیشن های مستقر هدایت می‌شوید.
چنانچه سفارشی سازی برای شما اصلی میباشد، بعداز ساختار نرم افزار Native برای بسط مفیدتر خواهد بود. در واقع، هرچه سفارشی سازی بیشتری در نرم‌افزار هیبریدی خویش بخواهید، هزینه پروژه گران خیس خواهد بود و براین اساس یک راهکار ساکن در غایت مقرون به صرفه خیس خواهد بود.

روش ترکیب عکس ها با Pic Stitch در آیفون

اگر کاربر آیفون هستید ، باید به این قسمت توجه کنید. ما به شما نمی گوییم ، از فتوشاپ برای ترکیب تصاویر در کامپیوتر استفاده کنید. در عوض ، ما یک برنامه کاربردی آسان به نام Pic Stitch را برای ترکیب عکس ها به طور مستقیم بر روی آیفون به شما معرفی می کنیم .

Pic Stitch ، یکی از محبوب ترین برنامه ترکیب تصاویر برای ترکیب دو یا چند عکس در آیفون است . این برنامه با طراحی ساده و ویژگی های ویرایش قدرتمند ، به شما این توانایی را میدهد تا به سرعت عکس های خود را شگفت انگیز کنید. علاوه بر این ، با تصاویر و فیلم ها به خوبی کار می کند. پس از ترکیب عکس ها ، می توانید آنها را به راحتی در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود از جمله فیسبوک ، توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. ابتدا باید آن را از App Store نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.