چه اپلیکیشنی مناسب شما است؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

چه اپلیکیشنی مناسب شما است؟

۶۰ بازديد
چه اپلیکیشنی مطلوب شما میباشد؟

پس از نشر اولی نرم افزار‌های اندروید در سال ۲۰۰۷ بوسیله موبایل‌های کمپانی HTC و نشر فورا‌ی طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار‌های IOS در سال آن گاه، کسی گمان نمیکرد که تا حدود ۱۵ سال سپس، دنیای نرم افزار‌ها تا این حد توسعه و گسترش پیدا کرده و استعمال از آن ها، چنین تمامی گیر بشود. این روز ها می‌قدرت اظهار‌کرد تمامی‌ی اشخاص با داشتن حتی ذیل‌ترین سبک تلفن همراه‌های هوشمند، دست‌کم از ۱۰ نرم افزار متفاوت به کار گیری می‌نمایند. بخش اعظمی از سازمان‌های متفاوت، کسب‌وکارهای کوچک و گرانقدر و حتی برندها، با به کار گیری از این مجال، نرم افزار اختصاصی خویش را پباده سازی کرده و رده خویش را فی مابین مخاطبان سفت کرده و حتما آن مشتریان بیشتری را به دست خواهند آورد.

درین نوشته‌ی‌علمی در بالا با ارائه‌ی یک معرفی کلی از ماهیت نرم افزار‌ها و اشکال کاربرد آنها، به‌این زمینه پرداخته می شود که با دقت به نوع کسب‌وکار و نیاز شما، به چه نوع اپلیکیشنی نیاز دارید. با ما همپا باشید.

نرم افزار چه می‌باشد؟

شاید پرسیدن پرسش در قرن ۲۱ام و با وجود این وسعت گستردگی از استعمال‌ی از گونه های متفاوت نرم افزار‌ها، سوالی اشکار به لحاظ رسد ولی شاید بخش اعظمی از ما تعریف و تمجید صحت از نرم افزار نداشته باشیم.

نرم افزار (Application) در فارسی به واژه‌ی “اپ” ترجمه شد‌ه‌است. ولی که اشکال متفاوت اپ وجود دارااست ولی هدف ما در اینجا، قابل انعطاف افزارهایی میباشد که به صورت ویژه در تلفن‌های همدم به کار گیری میگردد. به گویش معمولی، نرم افزار‌ها به یوزرها خویش این قابلیت را میدهند که با استعمال از آن ها شغل های خاصی را ایفا دهید.

نرم افزار‌ها، برای سیستم‌های ادله گوناگون مانند اندروید، IOS، Windows Phone ، بلک بری، سیمبین و … پباده سازی می گردند. اما با اعتنا به گستردگی تلفن همراه‌های اندرویدی و آی وی اس، تعداد متعددی از نرم افزار‌ها برای این دو سیستم دلیل پباده سازی می گردند و در صورتی یک نرم افزار پباده سازی گوناگون از سیستم ادله گوشی را داشته باشد، بر روی تلفن همراه گشوده نمیشود.

نرم افزار‌ها با اعتنا به اشکال مختلفی داشته، در مفاد مختلفی به کار گیری میگردند. در‌پی به تحلیل کاربردهای نرم افزار می پردازیم.



کاربردهای نرم افزار

همان گونه که در صدر مطرح شد، بی آلایش‌ترین موبایل‌های هوشمند، از گونه های نرم افزار‌ها پشتیبانی می‌نمایند. از این رو به طور روزمره، تعداد و تنوع گونه های نرم افزار‌ها در حیطههای متعدد ارتقا می یابد. به‌دنبال به چندین مثال از پرکاربردترین اشکال نرم افزار‌ها میپردازیم.

نرم افزار‌های فروشگاهی

در سال‌های اخیر، به ویژه بعداز سرایت بزرگ‌ی کووید 19، گونه های گوناگون کسب‌وکارها و مغازه‌های آنلاین، ارتقاء پیدا نموده است. تعداد قابل توجهی از این کسب‌وکارها، برای خویش با دقت به نوع کار خویش، اپلیکیشنی پباده سازی کرده و آن را در دست مخاطبان و مشتریان خویش قرار داده‌اند. به کار گیری از نرم افزار برای فروش آنلاین، راحتی بیشتری برای مشتریان فرصت خرید مهیا می‌نماید؛ افزون بر آن با نصب نرم افزار به وسیله یوزرها، قابلیت و امکان اکران تبلیغات عظیم‌تری به مخاطبان از روش ارسال نوتیفیکیشن‌ها وجود داراست.

تصور نمی شود که قرمزی چشم برای یک فرد عادی خوب باشد. این تصور می شد که یک شیطان چشم قرمز دارد. هیچ کسی در زندگی واقعی یا عکس، چشم قرمز را دوست ندارد. رنگ چشم انسان به تغییرات ژنتیکی بستگی دارد. گاهی متوجه میشوید که در واقعیت چشمی عادی دارید اما در عکس چشمانی قرمز دارید. این چشم های قرمز ممکن است انواع مختلف و دلایل داشته باشند.

به سادگی می توان گفت که با چراغ قوه گوشی هوشمند شما تولید می شود. برای از بین بردن این مورد می توانید از برنامه های نور فلش خوب در تلفن هوشمند خود استفاده کنید یا می توانید نور معمولی فلش را نیز از تلفن هوشمند خود خاموش کنید. به همراه این برنامه همچنین می توانید از برنامه های حذف قرمزی چشم در دستگاه اندرویدی و iOS خود استفاده کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا به راحتی قرمزی چشم را از عکس خود پاک کنید.

افراد می توانند با روش های مختلف از شر قرمزی چشم خلاص شوند. آنها می توانند نور فلاش را در دوربین خود خاموش کنند ، از بسیاری از بهترین برنامه های پاک کننده چشم قرمز یا گزینه دیگر استفاده کنند. همه این روش ها به شما کمک می کند تا به راحتی قرمزی چشم را از عکس خود پاک کنید. اگر به دنبال بهترین برنامه های حذف قرمزی چشم برای دستگاه آندروید یا iOS خود هستید ، در این مقاله می توانید آن را دریافت کنید. در اینجا ما 10 برنامه برتر و محبوب را برای از بین بردن قرمزی چشم از عکس شما ذکر کرده ایم. همچنین می توانید با استفاده از این برنامه ها در تلفن هوشمند خود ، رنگ چشم خود را تغییر دهید تا از عکس خود جلوه جدیدی از چشم خود ایجاد کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.