نکات طراحی اپلیکیشن

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

نکات طراحی اپلیکیشن

۸۸ بازديد
چنانچه قصد طراحی اپلیکیشن در مشهد دارید این مطلب برای شما مفید است.
امروزه باتوجه به توسعه و گسترش روزافزون نرم افزار های گوشی،کادر ورک ها و طریق های ایجاد کرد نرم افزار نیز به گذر زمان فرصت آپ دیت و همینطور طریق های جدیدی به‌این بازار تزریق می‌گردد.به همین ادله کمپانی هایی که سرویس ها پباده سازی نرم افزار ارائه می دهند رو به توسعه میباشد و درین در بین کمپانی هایی می‌باشند که چهت نیل به فایده و منافع بیشتر با ارائه سرویس ها معدود کیفیت و معدود بها،سعی بر جذب بازار به هر قیمتی میکنند.

به همین ادله کارایی دارم درین نوشته‌ی علمی نگاه کلی و جامعی داشته باشیم به روش پباده سازی نرم افزار و همینطور کارفرمایان متشخص برای درخواست تشکیل داد نرم افزار می بایست چه اقداماتی را ایفا دهند،با ما یار باشید ...
پیش از درخواست ایجاد کرد نرم افزار می بایست به چه مواقعی توجه کنیم ؟

پیش از اینکه درخواست پباده سازی نرم افزار خودتون رو به موسسه ها متعدد ارسال فرمائید مدام می بایست به‌این 3 نکته اصلی و اساسی اعتنا فرمائید،به دلیل آن که با این اقدامات هم پروسه عمل بصورت ماهر پیش میره و هم کمپانی قابل انعطاف افزاری مقابل ( در صورتیکه که حقیقتا کمپانی قابل انعطاف افزاری حقیقی باشه :) ) کارش شل میشه.عبد بعنوان عضو کوچیکی از دسته ویستا بارها به‌این نکته برخوردم.و ولی اون 3 مبادرت اصلی ؛
طرز ایجاد کرد نرم افزار
طریق ایجاد کرد نرم افزار
1-ساخت‌و‌ساز یک فولدر داکیومنت یا این که پروپزال

در اولِ پروژه کارفرمای متشخص می بایست یک فولدر داکیومنت یا این که پروپزال از خصوصیت هایی نرم افزار برای کمپانی فراهم نماید.خصوصیت هایی نرم افزار میتواند مشتمل بر وضعیت تعاملی نرم‌افزار،خصوصیت های ظاهری،شرایط های متعدد و … باشد.
طریق پباده سازی نرم افزار
روش پباده سازی نرم افزار
2-جلسات فنی با کمپانی قابل انعطاف افزاری

بعد از کامل شدن پوشه داکیومنت جلسات فنی و تخصصی با کمپانی قابل انعطاف افزاری برگذار میشود و کلیه خصوصیت های مطرح شد در داکیومنت بصورت بی نقص تحلیل گردیده.بعد از اولی نشست از طرف کمپانی قابل انعطاف افزاری یک برهه زمانی قیمتی برای برنامه موردنظر ذکر می‌گردد.
ایجاد کرد-نرم افزار
تشکیل داد-نرم افزار
3-پباده سازی مثال اول یا این که Prototype از طرف کمپانی قابل انعطاف افزاری

مثال اول یا این که prototype یک کدام از مهم‌ترین قسمت های عمل به حساب آورده می شود به این دلیل که همگی خصوصیت های ظاهری و تعاملی نرم افزار در آن دخیل میباشد.در‌این مرحله شما میتوانید در رابطه همگی موردها نرم افزار بصورت بدون نقص حیث دهید.اساسا با پباده سازی مثال اول نرم افزار می شود به جنبه های اصلی و حیاتی برای ایجاد کرد نرم افزار پی موفقیت.به عنوان مثال هزینه،مجال،خصوصیت های کلیدی و ...

Vue js چیست؟

vue.js یا فریمورک ویو یک فریمورک برای زبان برنامه نویسی Javascript است . کاربرد بیشتر vue.js برای ایجاد رابط کاربری دلپذیرتر و راحت تر در وب سایت ها میباشد. بطوری که با استفاده از Vue.js میتوانید وب سایتی پیاده کنید که تک صفحه ای (اصطلاحا spa یا single page application )باشد .

تک صفحه بودن یک وب سایت باعث میشود که برای درخواست های کاربران در یک وب سایت ، نیاز به ریفرش نباشد یعنی کاربر وقتی از سایت شما استفاده میکنند این احساس را داشته باشد که یک اپلیکیشن دسکتاپ نصب کرده است یا یک برنامه رو موبایل خود اجرا کرده است .

توسعه اپلیکیشن های نرم افزاری یکی از محبوب ترین کسب و کارهایی است که هم در سطح فردی و هم در سطح سازمانی دنبال میشود. توسعه دهندگان برای راه اندازی برنامه های موفق، از ابزار و تکنیک های مختلف استفاده می کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.