اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن که باید بدانید

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

اصول روانشناسی طراحی اپلیکیشن که باید بدانید

۲۶۰ بازديد
همگی طراحان گوشی درپی پباده سازی نرم افزار گوناگون از سایر میباشند و هرمورد نحوه خاصی طراحی اپلیکیشن در مشهد را برای این خواسته به عمل میبرند: به ‌کارگیری ایده تازه، استعمال از متدهای آپ تو دیت پباده سازی، رنگ‌های متنوع و جالب، کارتن‌های فن‌ای و غیره. تمامی این‌ها شاید بتواند در نگاه اولیه اپ گوشی شمارا متعدد نمایند؛ ولی نادیده گرفتن یک نکته خیلی اساسی، کلیه زحمات شما‌را به باد خواهد اعطا کرد و آن اعتنا به تمجید و اصول روانشناسی پباده سازی نرم افزار میباشد.

هنگامی که واژه و کلمه روانشناسی در حوزه پباده سازی ذکر میگردد، ذهن بیشتر اشخاص به سمت تکنیک­های خیلی خاص و تخصصی می‌رود؛ در شرایطی‌که که به طور کاملً برعکس میباشد. روانشناسی در حوزه پباده سازی به خصوص برنامه طراحی صفحه، خیلی معمولی میباشد؛ ولی در شرایطی‌که همین تکنیک‌ها و اصول معمولی را در شرایطی‌که رعایت نکنید، سود‌ای متعدد و منفی نیز به دست خواهید آورد.
نقش اصلی روانشناسی پباده سازی نرم افزار

روانشناسی پباده سازی نرم افزار

روانشناسی در پباده سازی نرم افزار با اینکه معمولی میباشد؛ ولی نقش مهمی میتواند در شیوه و ساختار نرم افزار تلفن همراه و اینکه چه طور یک اپلیکیشن مطلوب و کاربرپسند بسازیم را انجام نماید. ادله اساسی تفاوت اپلیکیشن ها، به کار گیری همین دانش در پباده سازی میباشد.

آشنایی اخلاق یوزرها و بررسی آن، اولی گامی میباشد که می بایست پیش از استارت فنی پباده سازی در حیث گرفته خواهد شد. این روش و شیوه بیشتر از اینکه یک گزینه فنی باشد، یک مهم اصلی در تشکیل داد و پباده سازی میباشد و مهمترین قدم توفیق اپ در جذب یوزرها و هدایت آنان برای به کارگیری شل میباشد. در واقع در حالتی که درپی یک پباده سازی تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای برای کاربرانتان می‌باشید، به اصول روانشناسی اپلیکیشن نویسی گوشی خویش اهمیت متعددی دهید.
تعریف و تمجید روانشناسی پباده سازی نرم افزار

اقداماتی که طراح تجربه کاربری می بایست پیش از کد نویسی و کشیدن طرح به خواسته فهم و شعور چگونگی ساختار و قرار دادن المان‌ها و در انتها چگونگی پیمایش با بررسی کردار یوزرها اعمال دهد را گویند. همان دیگر، خواسته از روانشناسی در پباده سازی؛ یعنی رعایت اصول و قواعدی میباشد که مخاطب را تشویق به به کار گیری از اپلیکیشن می‌نماید و در غایت منجر رضایت آنان میشود.

تفسیر نقاشی کودک از دید روانشناسی (آموزش کامل)

کودک از راه های مختلفی با دیگران و محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کند و ارتباط کلامی فقط بینش کوچکی از ذهن او ارایه می دهد. تجزیه و تحلیل نقاشی های کودک ممکن است درک عمیق تری از وضعیت روحی و روانی او ارایه دهد. این موضوع درک بهتری از شخصیت کودک به نمایش می گذارد و به والدین و روانشناسان و روانپزشکان کمک می کند تا کودک را در مواقع دشوار و استرس آور کنترل کنند.

بسیاری از ما برای درک فرزندان مان، تنها به ارتباط کلامی تکیه می کنیم. اگرچه برقراری ارتباط کلامی هم خوب است اما تنها 10 درصد از توانایی ارتباطی انسان را تشکیل می دهد. بنابراین مطالعه ی سایر روش های ارتباطی برای والدین از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا کودکان اغلب از احساسات خود، آگاهی ندارند و نمی توانند آنها را بخوبی ابراز کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.