۵ اصل طراحی لوگو

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

۵ اصل طراحی لوگو

۶۱ بازديد
۱.آسانی

لوگو معمولی زیبایی و فیض بهتری نسبت به لوگو های بغرنج خواهد داشت، شایسته ترین لوگو ها خیلی طراحی اپلیکیشن در مشهد بی آلایش و سریع و بدیهی شم مارک شمارا به استفاده کننده میرساند. یک لوگو پیچده با رنگ های زیاد و قسمت های زیاد و نوشته می‌تواند حواس ببینده را پرت نماید و فیض عکس داشته باشد.
۲.استعمال هوشمندانه از رنگ

یقین نتیجه ها فرمائید که پباده سازی لوگو شما جالب میباشد. به کارگیری هوشمندانه از رنگ ها قادر است لوگو را منحصر نماید. رنگ یک توان شگفت انگیز دارااست که می‌تواند احساسات مارا ذکر نماید. از جمله، وقتی که قرمز‌رنگ میبینیم، ما احساسی از علاقه، انرژی و پر نمک و شوق واشتیاق داریم.

این به‌این مفهوم میباشد که در شرایطی‌که تجارت شما محصول ها یا این که سرویس ها برای نسل برنا داراست، از رنگ قرمز رنگ به کارگیری نمایید. آبی رنگ نشانگر هوش و صلح و دوستی میباشد و از این رو در شبکه‌های‌عمومی مانند Facebook و Linkedin از آبی رنگ مصرف شده میباشد. صورتی آلرژی را نماد می‌دهد و معمولا با هر چیزی که مرتبط با محصول ها زنان مانند خرقه و کفش میباشد به کار گیری میشود.
۳.در هر ابعادی و روی هر جنسی به خیر و خوبی چشم گردد

لوگو خوب بایستی مطابقت با استاندارد های پباده سازی و چاپ ساخته گردد تا قابل عرضه به طور های گوناگون باشد از لوگو ممکن میباشد روی خود کار مصرف شود یا این که روی یک بنر تبلیغاتی خیلی تبارک مصرف شود، قطعا لوگو را با اپلیکیشن های وکتور مثل ایلستریتور پباده سازی فرمایید و با ابزاری مثل فتوشاپ پباده سازی نکنید تا بتوانید از آن در هر سایزی خروجی بگیرید و با کوچک و تبارک کردن آن تغییر تحول در کیفیت به وجود نیاید.

از لوگو درین مورد ها به کار گیری می‌شود:

تی شرت، استکان،بطری و کارتون
بنر های عمودی و افقی
به طور سیاه و سپید
خیلی کوچیک یا این که خیلی گران قدر

۴.برای بازه زمانی وقت گیر به خاطر بماند. بیادماندنی باشد!

ریلکس در ذهن بخاطر سپرده گردد و وقتگیر به خیال و خاطر بماند.

یک ترفند بی آلایش برای ساخت‌و‌ساز نشان های خاطره انگیز، پباده سازی منحصر میباشد که هیچ کسی تا قبل از این از آن به کار گیری نکرده باشد

لوگوهای پپسی، کوکاکولا و مک دونالد مثال نیکی از طرح های شایان توجه میباشند. اینگونه لوگو هایی بخشی از فرهنگ وتمدن اجتماعی امروزی میباشد. برای پباده سازی لوگو، صرفا می‌توانید از طراحان گرافیک دارای تخصص به کار گیری نمائید.
۵.در وضعیت سیاه سپید جالب باشد

به صورت نمونه چنانچه یک مجله یا این که خبر نامه از شما بنویسد و از لوگو شما استعمال نماید، جذابیت لوگو شما می‌تواند بسیار موءثر باشد.

اشکال طرز برای پباده سازی لوگو:

نوشته (لوگوتایپ یا این که مونوگرام)
تصویر (پیکتوگرام و علامت)
نوشتاری – تصویری

یادگیری صفر تا صد طراحی لوگو با 13 درس رایگان +جزوه PDf

لوگو در واقع نشانه ای از هویت یک برند است، لوگو در عین سادگی میتواند تفکر تیم، اهداف و یاخدمات ارائه شده برند را مطرح کند. طراحی لوگو کار سختی نبوده اما دانستن اصول آن میتواند پیشرفت و پیشنهادات کاری شما را تغییر دهد. در این مقاله شما را در طراحی لوگو راهنمایی خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت چگونه در طراحی لوگو موفق شوید.

طراحی لوگو

لوگو چیست؟

لوگو عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. در واقع لوگو نشانه ای از یک حوزه کسب و کار است که مخاطب در مواجه با آن برند را در ذهن خود حک خواهد کرد و در واقع هویتی از برند است که آن را از سایر کسب و کارها متمایز خواهد کرد.

در واقع هدف از طراحی لوگو، سرعت بخشیدن به ثبت و ماندگاری لوگو در ذهن ها و دیده شدن برند در مسیر دلخواه صاحبان و مدیران تجارت ها می باشد. یکی از مواردی که در لزوم داشتن لوگو برای برند، اعتماد سازی و روابط کاری بهتر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.