مزایای طراحی اپلیکیشن در مشهد

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

مزایای طراحی اپلیکیشن در مشهد

۶۱ بازديد
در این مطلب در مورد اصلی ترین مزایای طراحی اپلیکیشن در مشهد صحبت میکنیم بنابراین تا انتها همراه ما باشید.
 به کارگیری از تجهیزات گوشی

نرم افزار های تلفن همراه قابلیت و امکان به کارگیری از تجهیزات تلفن همراه مثل دوربین، لیست کانتکت ها، جی پی اس، ارتباط تلفنی و غیره را دارا هستند. آنان می‌توانند از دوربین تلفن همراه برای کپی بارکدها، از NFC برای پرداخت ها، از GPS برای اتصال به نقشه ها به کار گیری نمایند.

همینطور در ماه های اخیر، شاهد بسط به کارگیری از حسگر اثر انگشت در دستگاه های تلفن همراه هستیم که میتواند بوسیله نرم افزار های متعدد آیتم به کار گیری قرار گیرد.

اینگونه امکاناتی، هنگامی که داخل یک نرم افزار به کارگیری می گردند، می‌توانند یک تجربه شادی بخش و تعاملی را برای استفاده کننده مهیا نمایند. همینطور این مشخصات می‌توانند واحد سنجش کارهایی که یوزرها می بایست جاری ساختن دهند را کاهش می‌دهند. مثلا یک نرم افزار بانکی ممکن میباشد ما یحتاج باشد که استفاده کننده عکسی از مدارک خویش را برای خزانه ارسال کند. در اینگونه حالاتی نرم افزار تلفن همراه قادر است قابلیت و امکان به دست آوردن عکس با دوربین تلفن همراه و ارسال آن به خزانه را برای مخاطب مهیا نماید.
 قابلیت دسترسی آفلاین و آنلاین

اگرچه نرم افزار ها برای اعمال اکثر اوقات کارهایشان ممکن میباشد به اتصال اینترنتی نیاز داشته باشند، همچنان میتوانند محتوا و کارکردهای اساسی را در وضعیت آفلاین به یوزرها ارائه نمایند.

با یک تپ بی آلایش رو کاغذ اکران تلفن همراه، قابلیت و امکان دسترسی آنی به داده ها درون نرم افزار وجود دارااست. این را مقایسه نمائید با تارنما که مخاطب می بایست به وب متصل باشد، مرورگر را گشوده نماید، روی نوار نشانی کلیک نماید، نشانی وب سایت ما‌را فارغ از خطا تایپ نماید و یک سری ثانیه طاقت نماید تا داده ها وب سایت از سرور به تلفن همراه وی منتقل شوند. حالا در صورتیکه وی از یک متن یا این که فولدر ویدیویی را بپسندد و بخواهد آن را بعدا مجددا مشاهده نماید، چه کارهایی بایستی جاری ساختن دهد؟

مجددا نمونه نرم افزار بانکی را در حیث بگیرید. این نرم افزار می‌تواند امکاناتی مثل به حساب آوردن مالیات، انتخاب مبلغ وام و قسط ها و ارائه محتوای آموزشی را در شرایط آفلاین ارائه دهد.
آزادی در پباده سازی

با تمامی پیشرفت هایی که در ساخت وب سایت انجام شده میباشد، سایت ها برای اعمال اکثری از کارهایشان به مرورگر تلفن همراه متعلق می باشند. این سایت ها برای عمل کردن به دکمه های مرورگر مثل دکمه بازگشت، دکمه رفرش و نوار نشانی متعلق میباشند.

نرم افزار های تلفن همراه اینگونه محدودیت هایی ندارند و میتوانند کارکردهای متنوعی را بکار بگیرند بعنوان نمونه موقعیت های اشاره: tap, swipe, drag, pinch, hold
 سرعت بیشتر

نرم افزار ها معمولا ۱٫۵ برابر سریع خیس از تارنما ها می‌باشند. نرم افزار ها داده را در خاطر موبایل ذخیره می نمایند و لذا در کسری از ثانیه میتوانند آن دیتا را فراخوانی نمایند. البته در تارنما ها، اطلاعات می بایست از سرورها استخراج شوند که ممکن میباشد از یک سری ثانیه تا یک سری دقیقه بر حسب سرعت کانال و اندازه اطلاعات ارتفاع بکشد.
 برندینگ

نرم افزار گوشی می‌تواند سفیر مارک شما باشد.

هر نرم افزار موبایلی بر حسب مارک کمپانی پباده سازی میگردد و شما میتوانید ظواهر نرم افزار خودتان را بر حسب دیده اندازی که برای کمپانی خودتان در لحاظ گرفته اید، پباده سازی نمائید.

زمانی که کمپانی شما از تکنولوژی های روز مثل نرم افزار گوشی به کار گیری می نماید، ناخودآگاه این احساس را به مشتریانتان میدهد که شما یک کمپانی بروز، ایده پرداز و نوآور می‌باشید.

نرم افزار شما مانند نیروی فروشی میباشد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته را فعالیت می نماید.

نحوه یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی به بی اثر بودن شهرت دارند. احتمالا همه ما افرادی را دیده ایم که هر روز و ماه ها بازی های زبان انگلیسی انجام می دهند اما هنوز به سختی می توانند یک کلمه صحبت کنند! راه هایی برای جلوگیری از این وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های زبان

زبان آموزان موفق حتما یک برنامه و ساختار برای مطالعه خود تهیه می کنند و در طی آن همه مهارت های زبان مورد نیاز خود را تمرین خواهند کرد. اپلیکیشن ها هم می توانند بخشی از این برنامه باشند. در ادامه نحوه استفاده از اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان را برررسی می کنیم.

لیست بهترین اپلیکیشن های انگلیسی اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.