برنامه جاوا چیست؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

برنامه جاوا چیست؟

۵۸ بازديد
جاوا یک گویش اپلیکیشن نویسی میباشد که به وسیله جیمز گاسلینگ ساخته شده است. درین ، ما می‌توانیم هر نوع طراحی اپلیکیشن در مشهد کنیم ، نسبتاًً از هر نوع دستگاهی نیز پشتیبانی می نماید. این سیستم استدلال در سیستم ادله های لینوکس ، ویندوز و همینطور برای تلفن همراه در اندروید میباشد. اکنون ، اپ جاوا یک کدام از مهم ترین و وسیع ترین جامعه ها عالم را دارااست. این لهجه ، چه در وب و چه در مورد رایانه ، بسیار اساسی میباشد. نرم افزار جاوا را می اقتدار برای اعمال حدوداً هر کاری بهره مند شد.

قابل ذکر میباشد که جاوا به طور کاملً بدون‌پول میباشد و در هر کسی در عالم قابل به کار گیری میباشد. بنابراین ، اپلیکیشن جاوا یک لهجه نرم‌افزار نویسی ایمن ، کار کشته و جهانی میباشد.
با نرم افزار جاوا چه چیزی را خواهیم توانست نرم‌افزار نویسی کنیم؟

در‌صورتی‌که یک اپ نویس باورنکردنی می باشید ، می‌توانید هر چیزی را با اپ جاوا ساخت نمائید. برای مثال مفیدترین اینترنت سایتها ، اپ های کاربردی برای Android ، سیستم های رای گیری برای موسسه ها ، برای مثال موردها دیگر. از طرف دیگر ، در‌صورتی‌که نو وارد مورد اپ نویسی در جاوا می باشید ، مشکلی پیش نمی آید چون میتوانید با یک دنیای درود بی آلایش استارت نمائید ، و بعد تبدیل به نرم‌افزار نویس گردید تا این عالم را تغییر و تحول دهید.
مزایا و معایب اپ جاوا

مزایای نرم افزار نویسی جاوا بسیار زیاد میباشد. خوب ، این یک گویش همگانی میباشد و همینطور شی گرا میباشد. همینطور جاوا یک گویش نرم‌افزار نویسی جدا میباشد ، به این مضمون‌ که نسبتاًً در هر رایانه ای که اینک در بازار وجود دارااست ، فعالیت می نماید. از طرف دیگر ، نرم‌افزار جاوا خیر فقط برای طرح ریزی در سوی مشتری آیتم به کار گیری قرار میگیرد ، بلکه از آن در نصیب back-end نیز به کار گیری میگردد. به همین ترتیب ، این یک گویش اساسی برای بسط اپلیکیشن های اندرویدی میباشد.
گویش اپ نویسی Kotlin چه میباشد؟

این یک لهجه نرم‌افزار نویسی میباشد که به وسیله JetBrains ساخته شده است. گویش نرم‌افزار نویسی کاتلین در Google I / O تحت عنوان گویش قانونی Android معرفی شد. ولی علاوه بر جاوا و سی ++. لهجه اپلیکیشن نویسی Kotlin یک لهجه منبع گشوده میباشد ، پایین جواز Apache 2.0. سازندگان معتقدند که ساخت یک اپ در Android سریعتر و مشغول کننده خیس خواهد بود.

آموزش برنامه نویسی جاوا به زبان ساده

جاوا یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین زبان ها و پلتفرم های برنامه نویسی است. پلتفرم محیطی است که به توسعه و اجرای برنامه های نوشته شده به هر زبان برنامه نویسی کمک می کند.

java

جاوا سریع، قابل اعتماد و ایمن است. از برنامه های دسکتاپ تا وب، ابر رایانه های علمی گرفته تا کنسول های بازی، تلفن های همراه تا اینترنت، جاوا در هر گوشه و کناری استفاده می شود.

درباره جاوا

  • جاوا یک زبان ساده است: جاوا برای یادگیری آسان است و ساختار گرامری آن واضح و کوتاه است. جاوا مبتنی بر C++ است (بنابراین برای برنامه نویسان آشنا با C++ راحت تر است). جاوا بسیاری از ویژگی های گیج کننده و کم استفاده مانند: اشاره گرهای صریح و سربارگذاری عملگرها (operator overloading) را حذف کرده است. جاوا همچنین به مدیریت حافظه اهمیت می دهد و همچنین یک جمع کننده زباله خودکار را در اختیار شما قرار می دهد. این جمع کننده به طور خودکار اشیاء بلااستفاده را جمع آوری می کند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.