برنامه نویسی اندروید با زبان Java

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

برنامه نویسی اندروید با زبان Java

۸۶ بازديد
هنگامی کسی می خواد سمت نرم افزار نویسی اندروید بیاد اولی زبانی که با آن طراحی اپلیکیشن در مشهد است لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا میباشد. خیلی از برنامه نویسان، لهجه مهم اپلیکیشن نویسی اندروید را لهجه جاوا می دانند. ولی می بایست این نکته رو هم مد حیث در اختیار بگذاریم که جاوا گویش قانونی اپ نویسی اندروید میباشد و این یعنی بیشترین پشتیبانی گوگل از این لهجه خواهد بود. بیشتر نرم افزار‌های اندروید که فعلا در گوگل پلی حضور دارا هستند، با به کارگیری از گویش جاوا درج شده‌اند.

اعتنا: به جثارت می اقتدار ذکر کرد محبوبترین لهجه اپلیکیشن نویسی اندروید، جاوا میباشد.

در نمودار درصدی محبوبیت لهجه های نرم افزار نویسی و تعداد دفعات جستجوی اسم گویش های اپلیکیشن نویسی در وب، جاوا در موضع اولیه جای‌دارد و 23% از تمام تعداد جستجوهای هر ساله لهجه های نرم افزار نویسی در وب را تشکیل میدهد. البته متاسفانه در کشور‌ایران زیاد آیتم دقت قرار نمی گیرد این عدم دقت بدین گویش شاید به خیال عدم وضوح های آن باشد. معمولا در کشور‌ایران جاوا تنها برای اپ نویسی اندروید به کارگیری می گردد و حتی خیلی ها هم از جاوا برای نرم‌افزار نویسی اندروید استعمال نمی‌کنند.

دیدنی میباشد بدانید که خویش سیستم برهان اندروید با استعمال از جاوا درج شده میباشد و این به آن معنی میباشد که شما در حالتی که بتوانید جاوا را بیاموزید خواهید توانست نرم افزار های بدون نقص و کاملی برای سیستم استدلال اندروید بنویسید. یعنی شما بعد از یادگیری جاوا کار کشته به تایپ کردن هر نوع اپلیکیشنی خواهید بود و هیچ محدودیتی دراین باره برای شما وجود نخواهد داشت. پس می قدرت خاطرنشان کرد که جاوا برای افرادی که می‌خواهند شغل های بسیار بدون شوخی و ماهر اجرا دهند تعیین خیر است.

نکته: جاوا مطلوب ترین لهجه برای بسط نرم افزار های گوشی است چون اپ های مندرج با به کار گیری از جاوا قابل انجام بر روی مجموع پلتفرم های جان دار برای اندروید میباشند.

اولی گام در نرم افزار نویسی اندروید با به کار گیری از جاوا، نصب نرم‌افزار Android Studio میباشد. این اپ با اندروید SDK (توصیه می‌کنم نوشته‌ی علمی SDK چه چیزی است و تفاوت JDK و SDK رو مطالعه نمائید.) بسته بندی می شود و این یعنی تمامی چیزهایی را که نیاز داریم در یک جا عده گردیده است.

بهترین سایت آموزش برنامه نویسی (سریع آسان)

My logo

آموزشهای ما کاملا رایگان هستند! اما اینکه چه کاری با آنها انجام دهید، این موضوع کاملا بستگی به شما دارد.

در این صفحه آموزشهای برنامه نویسی زبانهای رایج را به صورت کاملا اصولی و پایه ای آموزش می دهیم که با کمک آن می توانید، اپلیکیشن بسازید، وب دیزاین انجام دهید و … به استعداد و علاقه شما بستگی دارد.

حتما این صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید زیرا در هیچ کجای اینترنت زبانهای برنامه نویسی را به صورت رایگان به شما آموزش نمی دهند آنهم به زبان ساده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.