چند ابزار برتر توسعه اندروید

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

چند ابزار برتر توسعه اندروید

۳ بازديد

۱) Android Studio
Android Studio بی‌شک او‌لین گزینه دربین ابزارهای بسط دهندi اندروید میباشد. این ابزاریک طراحی اپلیکیشن در مشهد گوشه و کنار قانونی و یکدست برای پیشرفت نرم افزار ی اندروید میباشد که به شما قابلیت دستکاری کد ، گونه های زدایی و تست را نیز می‌دهد. این اپلیکیشن در سال 2013 ساخت و ساز شد. این اپ مجانی میباشد و بوسیله جامعه بسط دهندگان اندروید هواخواهی می گردد.
۲) AIDE
Android IDE اذن میدهد یک اپلیکیشن توسعه و گسترش Androidرا در دستگاه Android خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید. AIDE راهی را برای تایپ کردن کد روی گوشی می باشد.این اپلیکیشن برای ، تست و گونه های زدایی آماده می نماید. این اطراف در مقایسه با Android Studio یا این که IntelliJ IDEA مورد خیر و خوبی برای پیشرفت دهندگان مبتدی میباشد.
۳) Stetho
Stetho یک کتابخانه منبع گشوده میباشد که به وسیله چهره بوک پیشرفته و برای رفع انواع سریع اپلیکیشن پیاده سازی گردیده است. استتو با ساخت‌و‌ساز اذن دسترسی به خصوصیت Chrome Developer Tools ، مرورگر دسک تاپ ، یک نرم افزار تجربیات سایت میباشد.
با به کار گیری از Chrome DevTools ، میتوانید سلسله مراتب یک نرم افزار را ملاحظه کنید ، کار کانال را پژوهش فرمایید ، یک مقر داده SQLite را رئیس نمایید ، SharedPreferences به اشتراک گذارده گردیده و موردها دیگر را در اختیار گرفتن نمایید.
۴) Gradle
Gradle یک سیستم اتوماسیون تشکیل داد منبع گشوده میباشد که در سال 2013 ظواهر شد. با مخلوط شایسته ترین های Apache Maven و Apache Ant ، این سیستم برای پروژه های والا و حتی یک سری پروژه ایده آل میباشد. Gradle قابلیت و امکان اضافه کردن کتابخانه فرد ثالث با یک خط کد را نیز سهل وآسان می نماید. Gradle عمدتا برای گسترش برنامه اندروید با استعمال از جاوا استعمال میگردد ، ولی افزونه های Groovy و Scala نیز وجود داراست.

۵) Android Asset Studio
این موسسه ای بهتر از ابزارهای سهل برای استعمال و ساخت و ساز گونه های متعدد آیکون میباشد که هنگام پیاده سازی و گسترش نرم افزار ها به آن نیاز خواهید داشت.

این ابزار قوی بعداز نصب ، به صورت اتومات هر سیرتکامل نشت خاطر در اپلیکیشن شمارا فعال سازی کرده و به شما استحضار میدهد. برای اصلاح خطاها ، ردیابی پشته داخلی برای به کارگیری جان دار میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.