پلاگین های اندروید استدیو

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

پلاگین های اندروید استدیو

۳ بازديد
کدام‌یک از نرم افزار‌های دارای اسم و رسم در دنیا با کاتلین مندرج‌‌اند؟ آیا نرم افزار‌هایی میباشند طراحی اپلیکیشن در مشهد که اولیه با یک گویش نرم افزار‌نویسی پیشرفت داده گردیده باشند و آنگاه‌از مدتی به لهجه دیگری هجرت کرده باشند؟
این را نمی شود انکار کرد که اینجانب و شما هرروز دست‌کم از یک نرم افزار استعمال میکنیم. اما، امروزه دیگر بعضا‌از مادربزرگ‌های ما هم معدود‌‌وبیش خاطر گرفتند که با نرم افزار‌ها شغل نمایند. برای ما خیلی اساسی وجود ندارد نرم افزار‌های دوست داستنی ما با چه زبانی مندرج‌اند. ولی اعتقادوباور فرمائید اینکه یک نرم افزار با کدام گویش درج شده باشد به‌دلایل متعددی اصلی میباشد.
برای بسط‌دهنده‌ی نرم افزار‌ها تعیین لهجه صحیح برای ایفا پروژه بسیار گزینش‌کننده میباشد. دعوا در باب سفر از یک لهجه به لهجه دیگر نیز بحثی بی‌بهره وجود ندارد. این سفر برای بعضا‌از مهم ترین نرم افزار‌های اندرویدی پیش آمده میباشد.
در‌این نوشته‌علمی میخواهم شما‌را با مهم ترین و دارای اسم و رسم‌ترین نرم افزار‌های اندرویدی که با گویش کاتلین گسترش داده گردیده‌اند آشنا کنم. در‌این معرفی به آن دو پرسش که در ابتدا طرح شد نیز پاسخ میدهم.
مهمترین نرم افزار های کاتلین
توسعه و گسترش نرم افزار‌ها و مارکت آن عمل سادگی وجود ندارد. مقدمات و مراحلی دارااست. هزینه و وقتی که استحصال‌وکارها به پیشرفت‌ی نرم افزار‌ها تخصیص می دهند متعدد میباشد. توان و تجهیزات گویش بسط‌ی نرم افزار‌ها بدین ادله اساسی می‌‌خواهد شد که‌این قابلیت و امکان را به بسط‌دهندگان نرم افزار می دهد که پروژه را در برهه زمانی مجال کمتری و بسیار با صرفه‌خیس به عاقبت برسانند. کاتلین از آن گویش‌هایی میباشد که به پیشرفت‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی قابلیت میدهد تا نرم افزار‌هایی زیباتر را با کدنویسی کمتر بسازند.
میشود نرم افزار‌های اندرویدی را که با لهجه کاتلین گسترش داده گردیده‌اند به دو مجموعه تقسیم کرد: آن‌هایی که از جاوا به کاتلین مسافرت کردند و آن‌هایی که ازابتدا با گویش کاتلین نوشته شدند. قضیه این نوشته‌ی‌علمی معرفی نرم افزار‌هایی میباشد که کاتلین را به طور کامل یا این که در قسمت‌هایی جایگزین جاوا کردند.
نرم افزار هایی که از جاوا به کاتلین سفر کردند
در سال ۲۰‍۱۷ گوگل به طور رسمی اعلام‌کرد که لهجه کاتلین را به‌‌تیتر لهجه بسط‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی گزینش نموده است. درواقع، گوگل کاتلین را به‌خیال و خاطر مزایایی که داشت جایگزین جاوا کرد. آنگاه‌از اعلام گوگل، حصول‌وکارهای متعددی تصمیم گرفتند برنامه‌های اندرویدی خویش را که با جاوا درست شده بود به کاتلین منتقل نمایند.
از دلایل اساسی استحصال‌وکارها برای هجرت به کاتلین این بود که گسترش‌دهندگان می توانند بااستفاده‌از لهجه کاتلین خطاها عملکردی نرم افزار‌ها را سریع‌خیس تشخیص دهند و رفع نمایند. همین سبب ساز می شود تا تجارب کاربری اپلیکیشن‌های توسعه و گسترش‌ داده گردیده با کاتلین بسیار بهبود یابد.
از مشهور‌ترین برنامه‌ها استارت می‌‌کنم.
۱. Pinterest
میدانم که‌این برنامه نیازی به معرفی ندارد. Pinterest از او‌لین نرم افزار‌های دارای اسم و رسم میباشد که به کاتلین سفر کرد. دیدنی این میباشد که‌این مسافرت گذشته‌از اعلام قانونی گوگل شروع شد. پین‌ ترست زودتر‌از سایر نرم افزار‌های اندرویدی متوجه مزایای کاتلین شد. گسترش‌‌دهندگان پین ترست به طور رسمی این سفر را اعلام کردند و درباره‌‌ی آن در کانال‌های اجتماعی متعدد کلام زدند.
پین‌ ترست کاتلین را گزینش کرد حتی بااینکه می‌دانست کاتلین درآغاز شیوه میباشد و ممکن میباشد بحران‌ها و مشکلاتی را برای این نرم افزار به‌وجود بیاورد. البته به‌نقل‌از Ryan Cooke در سال ۲۰۱۷:
ما در پین ترست با دانش به نواقض کاتلین از آن به کارگیری می کنیم و میدانیم که‌این ایرادات برطرف میشوند.
۲. Coursera
بااینکه دسترسی به Coursera برای ما اهل ایران‌ها پاره ای مشقت بار میباشد، البته اهل ایران‌ها هم درمیان ۹۲ میلیون مخاطب این پلتفرم فراگیری آنلاین میباشند. نرم افزار اندرویدی کورسرا تابه‌هم اکنون بیش‌از ۱۰ میلیون‌ نصب فعال داشته میباشد. اما نرم افزار کورسرا مانند پین ترست به طور کامل به کاتلین سفر نکرده میباشد. البته در نصیب‌هایی از این برنامه و برای بهبود سعی کلی آن از کاتلین نیز امداد گرفته شد‌ه‌است.
۳. Uber
اوبر نرم افزار اندرویدی دارای اسم و رسم دیگری میباشد که در Google Play بیش‌از ۵۰۰ میلیون نصب فعال داشته میباشد. نرم افزار اندرویدی اوبر را خصوصیت‌ها و عملکرد فوق‌العاده‌اش از سایر نرم افزار‌های اندرویدی متمایز نموده است. شاید بشود سرمایه‌گذاری زیاد این استحصال‌وکار را برای به کار گیری از کاتلین درین نرم افزار استدلال عملکرد سریع و فارغ از خطای آن دانست. سهم کاتلین در نرم افزار اوبر بسیار قابل‌دقت میباشد.مجموعه مهندسی اوبر در گزارشی کامل بااستناد به داده‌ها و داده های عددی در امر سعی کاتلین در نرم افزار‌ اوبر گفت و گو کرده‌اند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.