چرا باید الکترون (ElectronJS) را یاد بگیریم

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

چرا باید الکترون (ElectronJS) را یاد بگیریم

۶ بازديد
کادر ورک الکترون یک کدام از شایسته ترین کادر ورک های دسکتاپ میباشد، طراحی اپلیکیشن در مشهد ما درین مقاله قصد داریم به پژوهش قاب ورک الکترون و مزایا و معایب آن بپردازیم.
در‌صورتی‌که شما هم می‌خواهید از لهجه اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت برای ایجاد کرد یک اپ دسکتاپ به کارگیری فرمائید احتمالا یکی آیتم هایی که به آن اندیشه نموده اید قاب ورک الکترون میباشد. الکترون که در سال 2013 بوسیله گیت هاب برای ویرایشگر اتم ساخت‌و‌ساز گردیده بود امروزه بوسیله اکثری از موسسه ها تبارک مانند مایکروسافت، رایاپارس دیسکورد و اسلک نیز گزینه به کار گیری قرار میگیرد. ما در‌این مقاله قصد داریم یک نمای کلی از قاب ورک الکترون را به یار مزایا و دلایل به کار گیری از آن به شما ارائه دهیم که با یقین تفحص آن برای اشخاصی که قصد فعالیت کردن با این کادر ورک را دارا هستند موءثر و کاربردی خواهد بود.
تاریخچه قاب ورک الکترون
در سال 2013 گیت هاب در همت بود تا یک ویرایشگر نو به اسم اتم را ساخت‌و‌ساز نماید. آنان قصد داشتند از فناوری های ذیل اینترنت برای ساخت و تشکیل داد این ویرایشگر به کار گیری نمایند. متاسفانه در آن فرصت ابزارهای قابل قبولی برای تشکیل داد نرم افزار با استعمال از فناوری های اینترنت وجود نداشت. در بنا شده در آن مجال راهکارهای بسیار مقداری برای جاسازی مرورگر وجود داشتند که اکثر آن ها نیز به صورت قابل قبولی پیاده سازی نشده بودند. در غایت گیت هاب تصمیم گرفت تا ابزار اختصاصی به خویش را برای این فعالیت بسازد که پیرو آن را Atom-Shell نامید. حتی هنگامی که ویرایشگر اتم بوسیله ویژوال استودیو کد ضربه رنج خورد این ابزار همچنان برنده شد به‌سرعت پرورش نماید. بعد ها این ابزار به کادر ورک الکترون تغییر تحول اسم پیدا کرد و اینک نیز با همین اسم شناخته میگردد.
شناخت با این کادر ورک
قاب ورک الکترون در واقع Chromium میباشد که به همدم Node.js در یک پکیج به طور نرم افزار دسکتاپ قرار گرفته میباشد. Chromium در واقع ابزاری میباشد که مرورگر کروم را تقویت می نماید و Node.js نیز دوستداشتنی ترین موتور جاوا اسکریپت در سمت سرور میباشد. هر دوی این پروژه ها به خیر محافظت گردیده اند و بالغ می باشند و به همین انگیزه نیز ابزارهای باصرفه و قابل اعتمادی به شمار می‌آیند.
قاب ورک الکترون به شما اذن میدهد تا از جاوا اسکریپت در قسمت فرانت اند صحیح مانند یک وبسایت ساده استعمال نمائید. ضمن این به شما اذن میدهد تا از Node.js برای دسترسی به فولدر ها و بقیه عملیات های مرتبط با سیستم به کار گیری نمائید. از آنجایی که‌این قاب ورک به شما اذن میدهد تا از جاوا اسکریپت برای اعمال آحاد شغل های خویش به کار گیری فرمایید تحت عنوان راهی برای تشکیل داد نرم افزار های دسکتاپ با به کار گیری از گویش نرم‌افزار نویسی جاوا اسکریپت شناخته میشود.
با این هم اکنون بایستی اعتنا داشته باشید از آنجایی که قاب ورک الکترون آحاد مرورگر و Node.js را باندل می نماید معمولا نرم‌افزار هایی با اندازه بلندمرتبه را ساخت و ساز می نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.