چرا باید فروشگاه اینترنتی ما اپلیکیشن موبایل داشته باشد؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

چرا باید فروشگاه اینترنتی ما اپلیکیشن موبایل داشته باشد؟

۱ بازديد

نرم افزار‌های تلفن همراه این روز ها یک ابزار نو برای جذب مشتری بیشتر می باشند. شما طراحی اپلیکیشن در مشهد با پیاده سازی اپکیلیشن روی تلفن همراه‌های یوزرها خواهید بود و هر توشه که یوزرها نیاز داشته باشند تا از سرویس ها و تولیدها شما استعمال نمایند خیلی سریع اپلیکیشن را گشوده می‌نمایند و خریدشان را اجرا میدهند. تشکیل داد نرم افزار فرصتی ناب برای شماست تا بتوانید مشتریان وفادارتان را نگه دارید و سهم بیشتری از بازار بگیرید. پیاده سازی نرم افزار و وبسایت برای حصول و امور الزامی میباشد زیرا این ایام به طور تقریب اکثر اشخاص خریدهای اینترنتی اعمال می دهند و از دنیای وب هر چیزی که نیاز داشته باشند را تهیه و تنظیم می‌نمایند. ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی فرصتی برای بیزنس شماست تا روی این موج سوار گردید و درآمد و سودتان را فراتر ببرید.

مزایای پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار گوشی


یک‌سری مثال از مزایای پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی را اشاره کردیم. البته در اینجا کاملا مزایای داشتن نرم افزار وب سایت را ذکر خوا هیم کرد.

دسترس‌پذیری‌تان را بالا میبیرید.
تصور کنید که مشتریان شما می خواهند محصولی را خریداری نمایند. چنانچه نرم افزار شما‌را داشته باشند. اولی جایی که گشوده می‌نمایند برنامه شماست تا ارزیابی نمایند و ببینند که آیا شما این مال را دارید یا این که خیر. در شرایطی که نرم افزار شما روی موبایل‌شان نصب نباشد ممکن میباشد مال موردنظرشان را گوگل نمایند و وارد وب سایت‌های دیگر شوند و از آنها خرید نمایند. در فیض شما زمان یک تراکنش را از دست می‌دهید.

این او‌لین و مهم ترین مزیت تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی میباشد. اینکه یوزرها هر لحظه که به چیزی نیاز داشته باشند مستقیما از روش اپلیکیشن خریداری می‌نمایند. برندهای تبارک عمدتا نرم‌افزار موبایلی دارا هستند زیرا بعضا اشخاص ممکن میباشد اسم مارک را فراموش نمایند. ولی هنگامی نرم افزار منحصر دارید این واقعه نمی‌افتد. یوزرها مستقیما به نرم افزار مراجعه می‌نمایند و مال موردنظرشان را پیدا می‌نمایند.

مشتریان بامسئولیت می‌سازید.
در دسترس بودن برای مشتریان بسیار اصلی میباشد. زمانی میخواهیم چیزی بخریم معمولا به مجاورت‌ترین دکان مراجعه میکنیم. ممکن میباشد یک مغازه اجناس خیلی کیفیت بالا‌تری داشته باشد البته زیرا از منزل و یا این که محل کارمان بدور میباشد و ما زمان کافی نداریم معمولا به به عبارتی دکان مجاورت اکتفا میکنیم. اینکه شما بتوانید هر لحظه و هر ثانیه و تنها با یک کلیک، مجاورت استفاده کننده باشید منجر می‌گردد تا هر وقت یوزرها و مشتریان شما به چیزی نیاز داشته باشند وب سایت‌ها و جاهای دیگر را کاوش نکنند. در فیض این یوزرها به مشتری مستمر شما تبدیل می گردند. چنانچه سرویس ها و تولید ها شما هم در سطح بالایی باشد. این مشتری دائمی به مشتری بامسئولیت تبدیل میگردد.

مشتریان بیشتری جذب میکنید.
بعضی اشخاص دوست دارا هستند چیزهایی که نیاز داشته باشند را دم دست‌شان نگه دارا‌هستند. به عنوان مثال در صورتی‌که یک نفر فعالیت نجاری داشته باشد ممکن میباشد مغازه‌هایی که ابزار نجاری میفروشند را روی موبایلش نصب نماید تا در مواقع نیاز هر چیزی که بخواهد را خریداری نماید. در صورتی‌که شما یک نرم افزار مخصوص داشته باشید حتی اشخاصی که شما‌را نمی‌شناسند هم ممکن میباشد برنامه شما‌را از گوگل پلی یا این که نرم افزار استور پیدا نمایند تا مدام دم دست‌شان باشید. یا این که ممکن میباشد کسی نرم افزار شمارا به سایر افراد معرفی نماید.

پروسه خرید را شل‌خیس می کنید.

برخی اشخاص دوست ندارند از تارنما‌ها خرید نمایند زیرا می پندارند قابل پشت گرمی نیستند. ولی زمانی نرم افزار‌تان را به طور دارای اعتبار و رسمی در گوگل پلی ، بازار یا این که جاهای دیگر قرار می‌دهید و اشخاص متعددی آن را دانلود می‌نمایند به آسانی می توانید یک فیس‌ی دارای اعتبار از خودتان بسازید. به همین برهان میباشد که اکثر متخصصان حوزه مارکتینگ و فروش معتقدند که نرم افزار وبسایت ضروری میباشد. یعنی حتی درصورتی که وبسایت هم داشته باشید خوب میباشد با تشکیل داد نرم افزار مخصوص جان نو‌ای به تارنما‌تان بدهید و روند خرید را برای یوزرها ریلکس‌خیس فرمائید. پیگیری خرید و ارسال و به کار گیری از سرویس ها در نرم افزار بسیار ریلکس‌خیس میباشد.

به برندینگ شما امداد می‌نماید.

مارک تجارب‌ای میباشد که یوزرها و مشتریان از بودن با شما دارا هستند. هر چقدر که‌این تجارب را برای آن ها لذت‌قسمت‌خیس فرمایید ماندگاری مارک شما در ذهن آنان بیشتر می شود. پیاده سازی نرم افزار و تارنما اثر متعددی در‌این موضوع دارااست. زیرا مدام با آن ها می‌باشید. مراحل خرید را ریلکس‌خیس کرده‌اید. به آسانی به محصول ها و خدمت‌های شما دسترسی دارا هستند و روش ارتباطی آنان با شما شل‌خیس گردیده‌است. کلیه‌ی این موردها سبب میگردند تا فرآیند برندینگ در مسیر خودش با عجله بالا ادامه پیدا نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.