۵ نکته برای حفظ کاربران اپلیکیشن

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

۵ نکته برای حفظ کاربران اپلیکیشن

۱ بازديد

نگهداری یوزرها نرم افزار یک موضوع کلیدی برای ارتقاء توفیق نرم افزار‌های گوناگون با سبک‌های تجاری متنوع میباشد. این مسئله مخصوصا برای قابل انعطاف‌افزارهایی که تبلیغات داخل اپ‌ای یا این که خریدهای داخل نرم افزار‌ای دارا هستند، طراحی اپلیکیشن در مشهد بسیار ضروری میباشد. از آنجایی که ما خواستار ارتقاء ماندگاری نرم افزار ها و معیار تعاملات یوزرها با آن ها هستیم، بایستی روی استراتژی‌های متنوعی همانند نگهداری و مراقبت یوزرها نرم افزار نظیر رابط کاربری نرم افزار یا این که UI فعالیت کنیم.
نکاتی کاربردی برای بازگرداندن یا این که مراقبت یوزرها نرم افزار
غرض بخش اعظمی از تولیدکنندگان و گسترش‌دهندگان نرم افزار از پیاده سازی نرم افزار ارتقاء و ارتقای تعداد یوزرها نرم افزار خویش میباشد. به همین انگیزه، آن ها مبالغ هنگفتی با غرض جذب یوزرها تازه برای خویش سرمایه‌گذاری می‌نمایند. اما جذب مخاطب فقط بخشی از این روایت میباشد. در وضعیت کلی محافظت یوزرها به به عبارتی اندازه که جذب استفاده کننده برای توفیق مداقه داراست، گران بها میباشد.

براساس، پژوهش ها ایفا گرفته نرم افزار‌ها در کمتر از ۹۰ روز حدود ۷۰ درصد یوزرها خویش را از دست می دهند. در واقع، ۷۰ درصد به عبارتی جمع‌ای می باشند که مبالغ متعددی برای جذب آن‌ها سرمایه‌گذاری میگردد. حتی، هزینه‌های متعددی با غرض خریدن آن‌ها صرف گردیده‌است. اما با پیش گویی ۵ ادله اساسی می‌اقتدار به نگهداری کاربرهای نرم افزار‌‌های متعدد یاری متعددی کرد. ما پیرو شما‌را با این ۵ ادله بیشتر آشنا می کنیم.
۵ ادله اصلی و ضروری برای مراقبت یوزرها نرم افزار‌های گوناگون
پنج دلیل اصلی برای بهبود تعامل و نگهداری کاربرهای نرم افزار‌ وجود داراست. ما به دنبال روی این ۵ برهان بیشتر تمرکز می کنیم.

1. اجرای اپلیکیشن ورود درست مخاطب به نرم افزار
بعداز پیاده سازی نرم افزار برای اینکه بتوان به مراقبت یوزرها نرم افزار در تعاملات فعال پرداخت، مستلزم سپری کردن فرآیندی مطلوب و با صرفه برای ورود به سیستم هستیم. نکته کلیدی این مورد تمرکز بر جابجایی بها‌ها و اتخاذ محدودیت‌ها میباشد. بد وجود ندارد بدانید، فرایند ورود استفاده کننده به اندازه گردآوری‌آوری داده ها مداقه دارااست. اجرای توانا به کاهش دانلود نرم افزار و ارتقاء تعاملات یوزرها امداد می‌نماید. کشف کردن نقاط کلیدی در ارتباط با روش استعمال از اپ سبب میگردد مخاطب بتواند با تعادل ظریفی به هر آنچه می خواهد دست یابد.

ولی درپی روند نصب بایستی مواقعی را در حیث داشت:

بر یک پاراگراف نفیس تمرکز داشته باشید و آن را توصیه مهم خویش قرار دهید. مقصود فرایند ورودی، جابجایی داده ها در ارتباط با مزایای مهم نرم افزار به مخاطب میباشد. مراقبت این مزیت مهم منجر خودداری از سردرگمی‌ها می شود.
پر رنگ‌سازی خصوصیت‌ها را فراموش نکنید. پایبندی به خصوصیت‌های اساسی میگردد استفاده کننده با گاز بفهمد که چه گونه می تواند از نرم افزار استعمال نماید.
در ارتباط دسترسی های متفاوت در نرم افزار از مخاطب پرسش نمایید. اذن به چنگ آوردن از استفاده کننده به جلب پشت گرمی وی امداد می نماید.
تا مکان ممکن پروسه نصب و اجرای نرم‌افزار را ریلکس و با روند کمتری در لحاظ بگیرید. اعتنا داشته باشید، هر کاری که استفاده کننده بایستی پیش از ورود به نرم افزار ایفا دهد، قادر است به ارتقا دانلود نرم افزار و محافظت یوزرها به طور تدریجی ‌میشود.
همینطور، پروسه نام نویسی در نرم افزار را کوتاه فرمائید. این قسمت برای قسمت ورود یوزرها iOS هم حیث میشود. به این ترتیب، نمی‌قدرت هیچ عذر و بهانه‌ای برای فرآیندهای زمان بر نام نویسی در لحاظ داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.