ویژگیهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خوب چیست؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

ویژگیهای طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خوب چیست؟

۱ بازديد

تصور شخصی که دوست ندارد آنلاین خرید نماید مشقت بار میباشد. در دنیای سریع ما، طراحی اپلیکیشن در مشهد شانس صرفه جویی در وقت بسیار اصلی میباشد. به نحوی که بیشتر عموم ترجیح می‌دهند از نرم افزار فروشگاهی برای خرید به کار گیری نمایند تا در مسیرهای زمانبر رانندگی نمایند و یا این که از روش مترو یا این که اتوبوس خویش را به بازار ها برسانند و بدین ترتیب از هزینه مازاد پرهیز نمایند.
طبق داده های عددی، دو نفر از سه مشتری از تلفن همراه خویش هنگامی که به خرید میروند، به کارگیری می نمایند. آنان از لیست های متفاوت خرید، نرم افزار های با کوپن های تخفیف و نرم افزار های پژوهش و مقایسه تولیدها استعمال می نمایند. تنوع این نرم افزار ها شگفت انگیز میباشد و میلیاردها استفاده کننده در سراسر دنیا از مزایای اینگونه خدماتی فایده می برند.
بازار نرم افزار های خرید آنلاین به‌سرعت در اکنون پرورش میباشد و نسبت به سال پیشین دو موازی گردیده است. از یک طرف، این علامت از تقاضای بالا میباشد و در حالتی‌که شما یک ایده فعال سازی پروژه بیزنس الکترونیک داشته باشید، میتوانید به راحتی وارد بازار گردید. با این هم اکنون، حضور غول های بازار پروسه را سخت می نماید، به این ترتیب شما می بایست یک ایده بسیار جالب داشته باشید تا بتوانید رده قابل قبولی در بازار رقابتی نرم افزار های خرید آنلاین بیابید.
اساسی وجود ندارد که آیا میخواهید پیاده سازی فروشگاه اینترنتی خویش را استارت فرمایید یا این که می‌خواهید ایده جدیدی ساخت‌و‌ساز فرمایید. نوشته‌علمی ما به شما داده ها ظریف در خصوص گسترش و پیاده سازی نرم افزار های خرید آنلاین می‌دهد.


خصوصیت های پیاده سازی یک نرم افزار فروشگاهی
زمانی که می‌خواهید اپلیکیشنی را برای مشتری ساخت فرمایید، بایستی دقت دقیقی به نیازها و منظور های مشتریان داشته باشید. شایسته ترین رویه برای ایفا این فعالیت این میباشد که نظرها یوزرها درباره ی نرم افزار های فروشگاهی جان دار را پژوهش نمائید تا بتوانید از بروز مشکلات احتمالی شبیه خودداری فرمائید. در ذیل لیستی از خصوصیت های پیاده سازی نرم افزار های خرید و پیاده سازی اپلیکیشین های فروشگاهی نقل شده میباشد.




1 نام نویسی استفاده کننده
بی شک این حقیقتا یک خصوصیت ضروری میباشد. باور نتیجه ها فرمایید که استفاده کننده قابلیت و امکان نام نویسی از راه و روش های گوناگون برای مثال از روش شماره تلفن، شبکه‌های‌اجتماعی، آدرس اینترنتی ... را داراست.

یک نکته موثر: بگذارید مشتری، در شکل قابلیت، یک خرید سوای نام نویسی اجرا دهد. این قابلیت و امکان مخاطبان شما‌را توسعه و گسترش میدهد. برای متقاعد کردن شخص برای تبدیل شدن به یک مخاطب تصویب گردیده، کارایی نمایید دلایل متقاعد کننده (برای مثال یک سیستم جایزه و تخفیف) را ارائه دهید.


2 کاتالوگ محصول ها
شما نمیتوانید یک نرم افزار خرید آنلاین سوای این خصوصیت داشته باشید که در فهرست مداقه در مرتبه دوم جای‌دارد.
در مجموع دو نوع از مشتریان وجود داراست: بعضا از آن ها برای گزینش کالا وارد نرم افزار فروشگاهی میگردند، برخی دیگر به‌دنبال چیزی خاص میباشند. برای پاسخگویی به نیازهای هر دو، شما می بایست یک کاتالوگ قابل کاوش تولید نمائید. این کاتالوگ رنگی می بایست آحاد تولیدها شما‌را ارائه دهد و قابلیت و امکان کشف کردن جنس با اعتنا به خصوصیت های آن‌ها برای مثال، رنگ، اندازه، سایزو... وجود داشته باشد.

3 پرداخت آنلاین
پیاده سازی یک نرم افزار فروشگاهی و خرید سوای قابلیت و امکان یوزرها برای پرداخت آنلاین ناممکن میباشد.
بعضی وقت ها ممکن میباشد که پیش از خرید آن مال موردنیاز میباشد تا مشتری آن را مشاهده نماید، به این ترتیب شما نیاز دارید تا جای های مشخصی را بازدید و تحویل کالاها به مشتریان مشخص و معلوم نمائید. خلال این، در روند پیاده سازی و توسعه و گسترش یک نرم افزار فروشگاهی ، همت فرمایید سیستم خرید آنلاین و پرداخت آنلاین را تا حد قابلیت و امکان بی آلایش نمائید. در غیر این شکل، چرا مشتری بایستی نرم افزار فروشگاه اینترنتی شما‌را دانلود نماید؟
زمینه اساسی دیگر که بایستی دورازشوخی گرفته گردد مورد امنیت میباشد و میبایست سیستم تأیید اعتبار مشتریان را توسعه دهیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.