برای راه اندازی اپلیکشین موبایل چه هاستی بخریم؟

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

برای راه اندازی اپلیکشین موبایل چه هاستی بخریم؟

۱ بازديد

یک دهه پیش، برای اینکه بتوانید تبلیغات مرتبط با سرویس ها یا این که تولید ها خویش را به‌شکل آنلاین و طراحی اپلیکیشن در مشهد در حجم جهانی برای گروهی از یوزرها ارائه نمائید، نیاز به داشتن وب سایت داشتید. ولی امروزه فقط داشتن یک تارنما برای جلب دقت استفاده کننده هدفتان کفایت نمیکند، خوب میباشد که یک نرم افزار تلفن همراه معمولی داشته باشید. مطمئناً نرم افزار‌های تلفن هوشمند در دنیای توسعه یافته بیزنس‌ها نقشی بسیار حیاتی دارا‌هستند و میتوانند روشی بسیار داهیانه برای ساخت یک تاثیرگذاری چشمگیر در جابجایی تجربیات مشتری باشند. اما خلال این، در شکل داشتن یک نرم افزار برای تجارت خویش، داشتن هاست مطلوب نرم افزار تلفن همراه برای اجرای آن‌ها نیز یک بایستگی غیر قابل اجتناب میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی، نکات کلیدی را به خواسته تسهیل سرویس ها بسط نرم افزار‌های گوشی جهت بهبود موقعیت بیزنس شما، تیتر خوا هیم کرد.


چرا در بیزنس خویش به یک هاست مطلوب نرم افزار گوشی نیاز دارم؟
شما مطمئناً برای نرم افزار خویش به یک سرور نرم افزار backend نیاز دارید. نرم افزار backend گوشی، در واقع بخشی از نرم افزار شما میباشد که قسمت منطق بیزنس، گردآوری داده‌ها، پردازش‌های هنگفت و جانبداری امنیت را بر ذمه دارااست. در شرایطی‌که که نرم افزار تجارت شما دستکم با یکی موردها ذیل مرتبط باشد، آن‌گاه به یک هاست مطلوب نرم افزار بک اند احتیاج خواهید داشت:

۱- گسترش امنیت security Extened

۲- تجزیه و آنالیز Usage Analyics

۳- مکاتبات دربین مشتریان Correspondence between clients

۴- در دست گرفتن تبلیغات Advertising handling

۵- خدمت آگهی Press Notification Service


به جز در مواقعی که نرم افزار تلفن همراه شما وظایف و کارها بسیار بی آلایش را بر ذمه دارااست، در سایر موردها به یک بک اند برای نرم افزار تلفن همراه نیاز خواهید داشت. ترکیبی از پردازش سمت مشتری و سرور بک اند برای نرم افزار‌های تلفن هوشمند سبب ساز کاهش خلل و افت کوشش در خدمت دهی به مشتریانی می گردد که از دستگاه‌های ضعیف‌خیس به کار گیری می‌نمایند. با این‌شیوه حل این گروه از مشتریان نیز قابلیت به کارگیری از نرم افزار شمارا خواهند داشت و شما نیز در دست گرفتن و مدیر اثر گذار‌تری در جابجایی تجربیات مشتری متبوع خویش خواهید داشت.
نکاتی برای مدیر بک اند نرم افزار گوشی
مبتنی بر گزارشی از دسته RSA، تبادلات در اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های تلفن همراه نشانه دهنده وقوع بیشتراز ۷۱ درصد تراکنش‌های غیر رسمی میباشد. ضمن این، همینطور معلوم گردیده است که حدود ۱۰،۰۰۰ اپلیکیشن بی‌هویت مسئول ۲۸% از آحاد تهاجم ها اول بوده اند.

به این ترتیب، هاست مطلوب نرم افزار تلفن همراه شما می بایست یک سرور سریع و امن باشد تا از ساخت‌و‌ساز ایراد برای یوزرها خودداری نماید. یک کمپانی توسعه و گسترش نرم افزار‌های تلفن همراه برای میزبانی از نرم افزار شما می بایست توانا به مدیر وظایف ذیل باشد:

۱- مدیر مقر اطلاعات Management of databases

۲- سیستم کادر وورک، مثلا اینترنت سرور System framework, Including web servers

۳- رئیس تجزیه و نظارت داده‌های تعالی Management of Big Data analysis

۴- رمز گذاری امن Secure Cryptography

۵- اپ نویسی سمت سرور Server-side programming

۶- کانال‌های ارتباطی Telecommunication networkings

کدام هاست برای نرم افزار آنلاین مطلوب میباشد؟
شما به‌تیتر صاحب و مالک یک نرم افزار تلفن همراه، بایستی هزینه‌های میزبانی سرور را در زمان چرخه قدمت آن تقبل فرمایید. از همین رو آشنایی و تدبیر نسبت به گونه های متعدد خدمت‌های میزبانی برای دارندگان نرم افزار‌ها دارای اهمیت میباشد. به دنبال اشکال خدمت‌های جان دار جهت میزبانی نرم افزار گوشی معرفی گردد:


هاست اشتراکی
میزبانی سرور مجازی
میزبانی سرور منحصربه‌فرد
میزبانی ابری (IaaS: زیرساخت تحت عنوان یک خدمت)
میزبانی ابری (Paas: پلتفرم تحت عنوان یک خدمت)
کمپانی سینداد به‌تیتر یک کدام از کمپانی‌های ارائه دهنده سرویس ها هاستینگ با ارائه اشکال خدمت‌های هاستینگ به شما در تعیین هاست مطلوب نرم افزار با اعتنا به نیازتان مشورت کردن میدهد.

خرید هاست نرم افزار
اشکال هاست مطلوب نرم افزار های گوشی
میزبانی هاست اشتراکی
این بدان مضمون‌ میباشد که یک سرور واحد فی مابین صدها اینترنت‌وب سایت به اشتراک نهاده میگردد. از آن جا که این سرور میان خیل عظیم یوزرها مشترک میباشد، هزینه‌های کل گردیده آن نیز در ماه بسیار ارزان میباشد. این میزبانی عموماً دارنده سیستم ادله از پیش تهیه گردیده و نرم‌افزار سمت سرور میباشد. هیچ برنامه مازاد روی این نوع سرور‌ها قابل نصب وجود ندارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.