راهنمای طراحی اپلیکیشن کاربرپسند

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

راهنمای طراحی اپلیکیشن کاربرپسند

۱ بازديد

رابط کاربری (UI) دلیل تعامل دربین یوزرها و نرم افزار میباشد و در حالتی که رابط کاربری نقص‌ داشته طراحی اپلیکیشن در مشهد باشد میتواند استفاده کننده را آزار دهد. مداقه رابط کاربری بسیار بالاست به این دلیل‌که نقش مهمی در جذب و هدایت مخاطب به مسیر متبوع داراست. بدین ترتیب رابط کاربری ضعیف می‌ تواند برای مدام روءیت کرد منفی از نرم افزار برای یوزرها تولید نماید. برای پرهیز از اینگونه مسائلی پیش از استارت مراحل پیاده سازی نرم افزار، بایستی آغاز به طرح‌ های نرم افزار گوشی بیندیشید. در‌این نوشته‌علمی به نکات مهمی راجع به پیاده سازی رابط کاربری نرم افزار تلفن همراه می‌ پردازیم؛ این موردها به شعور صحیح از موادتشکیل دهنده اساسی یک رابط کاربری موءثر با جزئیات بی نقص می‌پردازیم.



پیاده سازی نرم افزار کاربرپسند چه مراحلی دارااست؟
فرایند پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه به یک سری مرحله تقسیم می‌ گردد و برای ادراک عالی استانداردهای پیاده سازی یک نرم افزار، موردنیاز میباشد فهم و شعور صدق از این سلسله‌ مراتب داشته باشید. درپی برای یاری به فهم و شعور عالی شما، راهنمای تشکیل داد نرم افزار را به طور مرحله‌ای آیتم دعوا قرار می‌ دهیم.


مرحله 1: ایده پردازی و گسترش آن
برای پیاده سازی یک نرم افزار خوب بایستی ایده‌ های خیر در راز داشته باشید. براین اساس پیش از استارت پژوهش ها در مورد پیاده سازی، ایده‌ های نو را عده‌ آوری نمایید و در مرحله گسترش ایده پیاده سازی نرم افزار تلفن همراه به سوال های پایین جواب دهید:

مخاطبان شما چه افرادی میباشند؟
مقصود نرم افزار شما چیست؟
به چه شکل با وجود هزینه‌ های پیاده سازی یک نرم افزار به بهره برسید؟







مرحله 2: معین کردن بازار مقصود
در‌این مرحله از ایجاد کرد نرم افزار درباره طریق‌ های توسعه و گسترش یک نرم افزار که در بازار و همینطور انتظارات یوزرها به خیر و خوبی بازرسی نمائید. بعضی از عناصری که عالی میباشد در زمان جاری ساختن پژوهش ها خویش در لحاظ بگیرید عبارتند از:

تیم سنی مخاطبان مقصود برای رسیدگی واحد سنجش شناخت آنان با فناوری
خصوصیت‌ نرم افزار‌ های شبیه مو جود در بازار
نوع دستگاه گزینه به کار گیری در بازار غرض
مغازه‌ های اپ


مرحله 3: معلوم کردن قسمت های متعدد برنامه در وایرفریم
بعد از پژوهش ها وهله پیاده سازی وایرفریم می‌رسد. یک طرح رسم ‌نمایید و در آن مشخص و معلوم فرمایید قسمت های گوناگون نرم افزار چه‌طور شغل می‌ نمایند. یک طرح معمولی از اپلیکیشن پایانی روی ورقه بکشید. درین مرحله می‌ توانید از گوگل ایده‌های جالبی بگیرید.



مرحله 4: تشکیل داد ورژن اول
همت نمایید پیش از پایانی کردن اپلکیشن، آغاز یک ورژن نخستین (ورژن بتا) بسازید و با اعمال آزمایش های متفاوت روی آن خطاها مربوط به رابط کاربری (UI) و اشتباهات فنی نرم افزار را برطرف نمائید. ورژن نخستین داده ها خیر در امر روش کارایی کالا پایانی در دست شما قرار می‌ دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.