معرفی سرور مادر؛ ضمانت امنیت وب سایت به یاری IXPs

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

معرفی سرور مادر؛ ضمانت امنیت وب سایت به یاری IXPs

۳ بازديد

CDN سرور‌های گوناگون را در نقطه‌های اتصال طراحی سایت اختصاصی  وب قرار می دهد. IXPs یا این که نقاط تبدیل وب، جای ‌های ثابتی میباشند که برای ساخت‌و‌ساز دسترسی کانال‌های متعدد وب ساخت و ساز گردیده‌اند. با اتصال بدین نقاط، خدمت‌های سرویس ها‌دهنده CDN می توانند هزینه‌های جابجایی داده را به‌شدت کاهش داده و سرعت آن را ارتقا دهند.

معمولاً کمپانی‌های ارائه‌دهنده این سرویس، سرور مامان یا این که هاست را در یک جای استراتژیک و با امنیت بالا قرار می دهند تا از هرگونه غلط، خاموشی و هجوم ها کانال در حفاظت باشند. به همین استدلال میباشد که تعیین هاست نیز عنایت بخش اعظمی برای میزبانی تارنما برای استحصال‌و‌شغل‌های متعدد دارااست. سفارش می کنیم، برای ارتقا داده ها خویش، نوشته ی علمی «هاست چیست» را پژوهش نمایید.


کاربرد CDN؛ مزیتی که کمپانی‌های بلندمرتبه از آن دیده‌پوشی نمیکنند!
مزایا و کاربرد به کارگیری از CDN به‌طور بدون واسطه به بعدها و نوع وب گزینه‌نیاز متعلق میباشد. با این وجود برای اینکه بتوان به پرسش مزایای CDN چیست جواب بخشید، به‌طور خلاصه، این موردها را به‌دنبال ذکر کرده‌ایم:

بهبود موقعیت seo وب سایت
دستیابی مرتبه عالی در حاصل جستجوی گوگل
کاهش مصرف پهنای باند و ترافیک هاست
ارتقا تعداد صفحه ها نظارت گردیده در روز بوسیله روبات های گوگل
ارتقاء رضایت بازدیدکنندگان به جهت بهبود سرعت بار گذاری تارنما
بالا بردن ایمنی تارنما
رابطه و مطابقت شل با رئیس محتوای وردپرس
به عبارتی‌طور که گفته شد، یکی دلایل به کارگیری از خدمت CDN اثر آن بر seo وب سایت میباشد. همین قضیه، التفات یادگیری seo و باصرفه‌سازی تارنما را نشانه میدهد. توصیه میگردد آغاز، با تفحص نوشته‌ی علمی «سئو تارنما» دانایی خویش را در مورد seo و روش به‌شغل‌گیری آن ارتقا دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.