آموزش رفع خطای 403 در گوگل پلی

بهترین و اولین مرجع رسمی مقالات طراحی اپلیکیشن

آموزش رفع خطای 403 در گوگل پلی

۴ بازديد

در بسیاری از مواقع این اشتباه ها به صورت تصادفی حادثه می افتند و نمی توان عامل خاصی برای بروز اشتباه ها پیدا کرد، اما گاهی دلایل زیر می‌توانند باعث بروز خطای 403 باشند:

تنظیمات ناخوشایند هاست
بالابردن امنیت از طرف مسئولان وبسایت
بروز خطاها امنیتی در ارائه دهندگان سرویس اینترنت
ممنوع شدن دسترسی به تارنما
گاهی هنگام فعالیت کردن با گوگل پلی هم ممکن میباشد با ارور 403 روبرو شویم، که معمولا این اخطار در بیشتر مواقع هنگام دانلود یا این که به روزرسانی یک بازی یا این که نرم‌افزار واقعه می افتد.

برای رفع صحیح این اشتباه خوب میباشد از روند ذیل مبادرت نمائید:

مرحله اولیه:

حذف کردن خافظه های مخفی یا این که به عبارتی کش گوگل پلی.

برای این شغل مسیر Settings >> Applications >> Manage Applications را طی فرمائید و در انتها روی دکمه “Clear Data” کلیک نمایید.

مرحله دوم:

تمیز کردن پروکسی از دستگاه. برای این فعالیت طراحی سایت اختصاصی  مسیر Settings >> Wireless and Networks >> Mobile Networks را طی نمایید بر روی آیتم APN (Access Point Names)، ضربه بزنید و بعد از آن دکمه “Edit” را تعیین فرمائید، و در پایان “Clear *******” را فشار دهید.

مرحله سوم:

مدیر حساب گوگل، داشتن یک سری اکانت در یک دستگاه قادر است سبب بروز ارور 403 خواهد شد. عالی میباشد صرفا از یکی‌از حساب های خویش را به کار گیری فرمایید و باقی منزه شوند.

از قسمت Settings >> Accounts and Sync بعد از آن اکانتی که می‌خواهید حذف نمائید را تعیین کرده و آن را منزه نمائید.

برای استیناف » شناخت با ابزار Google lighthouseفراموش نشود که دلایل زیادی برای وقوع ارور 403 در وردپرس میتواند وجود داشته باشد، که هر مورد از این دلایل ناشی از تنظیمات شخصی اپلیکیشن ها و وبسایت های ارائه دهنده خدمات می باشند.

دقت » جمعاَ شما در زمان عمل کردن با سایت خود با یکسری مشکلات مواجه می شوید، که درین خصوص می توانید نوشته‌علمی آموزشی برهه زمانی فرصت یادگیری ساخت سایت را تفحص فرمائید و در زمینه یادگیری طراحی و ساخت انواع وب سایت ها و همچنین فعالیت کردن با پنل مدیریتی وب سایت ها آشنا شوید، تا ارور های رایجی مثل ارور 403 را به راحتی بتوانید برطرف فرمایید،
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.